x
Ön sikeresen leiratkozott a hírlevelünkről.

A tavasz és a jó idő közeledtével sűrűsödnek a szabadtéri programok, a sütögetések, a kirándulások. Álljunk készen és ismerjük meg a kalcium jótékony hatását néhány fontos területen!

  1. Mozgás, mozgás! Egy könnyed túra a Normafán is lehet megerőltető, ha szervezetünk kalciumszintje alacsony, ugyanis az idegek és az izmok ingerelhetősége fokozódik. Kisebb ingerekre is hevesebben reagálnak, izomgörcs, izomfájdalom, vagy érzészavar következhet be.
  2. Óvatosan! Elég egy rossz mozdulat, hogy lehorzsoljuk magunkat egy sziklán, vagy megvágjuk magunkat karó-hegyezés közben egy jó szalonnázást megelőzően. Még ilyen helyzetben is hasznos, ha megfelelő szervezetünk kalciumszintje, mert a véralvadásban is segít.
  3. Lélegezz! A hosszú tél valószínűleg mindenkit elszoktatott a rendszeres testmozgástól, ezért elsőre megerőltető lehet egy hegymenet, így nem mindegy az sem, hogy milyen a szívműködésünk és a vérkeringésünk. A kalcium szerencsére mindkettőt szabályozza.
  4. Ssh! A kicsik is szeretnek néha kimozdulni a számítógépük elől, adjuk hát meg nekik a lehetőséget rá! Az sem kizárt, hogy gyorsabban elfáradnak, mint mi. Szerencsére a hazafelé úton mélyebb az alvás, ha kiegyensúlyozott a kalciumszintjük.
  5. No reccs! Bármennyire is igyekszik az ember, néha történnek balesetek: például sziklamászás közben az óvatosság után a kalcium segíthet leginkább csontjaink épen tartásában. Szilárdítja őket, erősségüket és sűrűségüket is karbantartja. De az idősebbek sziklák nélkül is kerülhetnek kellemetlen helyzetbe: megfelelő kalciumbevitellel csökken a csontritkulás esélye.

Az sem elhanyagolható ám, hogy milyen jellegű kalciumot pumpálunk magunkba. A legtöbb kalcium készítmény mészkő-alapú, a CALCIUM + MAGNESIUM 2:1 viszont teljes értékű, növényi forrásból származik, így kiváló a felszívódási aránya, és az érfalakon, vesében sem rakódik le. Ráadásul a készítmény még magnéziumot is tartalmaz, ami a szervezet több, mint 300 anyagcsere-reakciójáért felelős.