x
Ön sikeresen leiratkozott a hírlevelünkről.

A szívelégtelenséggel kapcsolatos halálesetek gyakoriak mind fiatalok, mind az idősebbek körében. Mit, és hogyan tehetünk legfontosabb szervünk egészségének megőrzése érdekében?

Táplálkozzunk tudatosan! Ennek első lépése, hogy csökkentsük a só jelenlétét az étrendünkből: az ajánlott napi bevitel csupán 5 gramm, ennek sokszorosát fogyasztja egy átlagos ember. Magas vérnyomást okoz, ami érelmeszesedéshez, érelzáródáshoz vezethet. Válasszunk rostanyagban gazdag gyümölcsöket, zöldségeket, értékesebb zsírokat és persze a fehérjéről se feledkezzünk meg!

Kissé alábecsült ugyan, de az emberi kapcsolatoknak is nagy szerepük van egészségünk megőrzésében. Az aktív szociális életet élők, akik sok baráttal, családtagokkal veszik körbe magukat, összességében boldogabbak: épp ezért ritkábban is betegek.

A sportok, legyen szó még a kisebb testmozgásokról is segítenek a súlykarbantartásban, az anyagcserében, a vérnyomás egészséges szintentartásában. A keringési panaszok egyik legjellemzőbb oka a mozgásszegény életvitel. A legjobb kardió jellegű sportok közé a gyaloglás, a futás, az úszás, a kerékpározás, sőt! még a tánc is tartozik. Heti 3 alkalom és máris rengeteget tettél az egészséged megőrzése érdekében!

Ez nem buzdítás az egész napos lustálkodásra, de igenis fontos, hogy az ember rendesen kialudja magát, hiszen a kevés, illetve rossz minőségű alvás gyakran vezet szív- és érrendszeri panaszokhoz.

Mondanunk sem kell, hogy a túlzásba vitt alkoholfogyasztás és dohányzás módfelett hatékony módja az önpusztításnak.

Végezetül pedig az sem árt, ha táplálékkiegészítőt szed az ember. A szív védelme érdekében érdemes olyat választani, ami magas Omega-3 tartalommal rendelkezik, kiemelkedően magas és ellenőrzött hatóanyagtartalommal rendelkezik, illetve tartalmaz EPA és DHA zsírsavakat is. A Holistic Pharma által készített OMEGA tápszer az előbb felsoroltak mindegyikében jelesen teljesít, sőt, a jelenleg létező szívgyógyszerek tekintetében az OMEGA rendelkezik a legmagasabb Omega-3 tartalommal.

Források

MNSZA.hu

Nőinapozó.hu

NLCafé